Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

ΟΙ ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΣΤΑ ΜΠΑΖΑ
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΡΑΓΔΑΙΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ 
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ
ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ

Χιλιάδες φοίνικες που στόλιζαν κήπους, δρόμους, πλατείες και χτήματα, καταστρέφονται με ραγδαίους ρυθμούς και στην Ηλεία από από το κόκκινο σκαθάρι.
Οι αρμόδιοι, ως συνήθως δεν επενέβησαν εγκαίρως-είχαν τόσα άλλα σοβαρά προβλήματα να επιλύσουν ,όπως π,χ, αυτό των σκουπιδιών...
Τώρα οι φοίνικες σωρεύονται οπουδήποτε και η καταστροφή εξαπλώνεται παντού..
Οι φωτογραφίες είναι από τον δρόμο Νεοχωρίου-Κυλλήνης.
Επίσημα χωρίς τρένο η Ηλεία.
Ούτε μια αχτίδα ελπίδας για την επανένταξη της Ηλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας δεν άφησε η ομιλία του υπουργού Υποδομών Δημήτρη Ρέππα στην Ολομέλεια της Βουλής για τον προϋπολογισμό.

Ο κ. Ρέππας στην ομιλία του αυτή «είχε για όλους» πλην της Ηλείας, που παραδόξως. δεν μπορεί να είναι προορισμός τρένου, έστω και αν υπάρχει η Ολυμπία που προσελκύει κάθε χρόνο εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες! Να τι ακριβώς είπε για το συγκεκριμένο θέμα: «Προχωράμε στην ολοκλήρωση βασικού σιδηροδρομικού δικτύου και ειδικότερα στην ολοκλήρωση του Σιδηροδρομικού ΠΑΘΕΠ, του άξονα δηλαδή που θα συνδέει σιδηροδρομικά με υψηλές ταχύτητες την Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Προμαχώνα. Τα έργα πάνω σε αυτόν το σιδηροδρομικό άξονα έχουν για μας ύψιστη προτεραιότητα.».

Πριν από μερικά χρόνια μιλούσαν για Δυτικό Σιδηροδρομικό Άξονα, τώρα μιλάνε για ΠΑΘΕΠ, με μια ανάπτυξη που σταματά στην Πάτρα, αφήνοντας έξω ολόκληρη την δυτική Πελοπόννησο. Όπως καταλαβαίνετε, μπαίνουμε σε μια εποχή απομόνωσης της Ηλείας που είναι βέβαιο ότι θα «βουλιάξει» αναπτυξιακά ακόμα περισσότερο τον τόπο. Θα αντιδράσουμε

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

διαβάστε στο http://iliatora.gr/

Έκθεση – κόλαφος για το ΚΕΠΕΠ Λεχαινών

Πέντε εθελοντές από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης καταγράφουν ως αυτόπτες μάρτυρες μια κατάσταση αποτροπιασμού, που οι ίδιοι βίωσαν, προσφέροντας τις υπηρεσίες τους στο ΚΕΠΕΠ Λεχαινών, για χρονικό διάστημα επτά περίπου μηνών.

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

ΕΔΩ ΓΑΣΤΟΥΝΗ


ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟΣ


ΚΑΙ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΚΑ


ΔΥΟ ΦΛΕΓΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ


ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ "ΠΑΤΡΙΣ"


Τα συμπεράσματα δικά σας!

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ,ΤΑ ΕΛΑΙΟΤΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΥΜΑΤΑ ΤΟΥΣ

Το Κάστρο είναι ένα όμορφο χωριό, με πλούσιο φυσικό περιβάλλον και το φράγκικο κάστρο να δεσπόζει στην κορυφή του. Τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στην πρωτοπορία του τουριστικού ενδιαφέροντος λόγω των γειτονικών λουτρών και της μοναδικής παραλίας του που συγκεντρώνει χιλιάδες επισκέπτες τους καλοκαιρινούς μήνες.
Η περιοχή διαθέτει επίσης χιλιάδες ελαιόδενδρα που δίνουν στους κατοίκους ικανό εισόδημα από την παραγωγή εξαιρετικού ελαιόλαδου. Επόμενο εκ τούτου είναι να λειτουργούν στο χωριό και ελαιοτριβεία.
Τα ελαιοτριβεία όμως εκτός από το εκλεκτό λάδι ,παραάγουν και τοξικά λύματα που σύμφωνα με τους κανονισμούς πρέπει να  υφίστανται την κατάλληλη επεξεργασία και όχι να αποβάλλονται ανεξέλεγκτα στο περιβάλλον.
Δυστυχώς όμως ορισμένοι ιδιοκτήτες ελαιοτριβείων δεν φαίνεται να σεβονται αυτούς τους κανονισμούς και ρίχνουν τα λύματα των ελειοτριβείων τους ανεπεξέργαστα σε ρέματα και παραλίες.
Τυχαία ,σε μια  απογευματινή περιπλάνησή μας στις γύρω από το χωριό περιοχές,  ανακαλύψαμε  ένα θλιβερό φαινόμενο:σε μια ρεματιά, πολύ κοντά στο παλιό υδραγωγείο του χωριού, υπάρχει μια  μεγάλη λίμνη  λυμάτων ελαιοτριβείων στην οποία κάποιοι ασυνείδητοι  επιχειρηματίες ρίχνουν με βυτία τα υγρά απόβλητα των ελειοτριβείων τους.
Αραγε το γνωρίζει αυτό η δημοτική αρχή;
Το γνωρίζει η αστυνομία;
Το γνωρίζει το τμήμα περιβάλλοντος της Νομαρχίας;
Είναι σωστό να δυσφημείται μια περιοχή με τεράστιο τουριστικό ενδιαφέρον από κάποιους ασυνείδητους;

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Παράλογη ταλαιπωρία εργαζομένων του ΟΣΕ
(σαν να μην έφτανε η υποβάθμιση της σιδηροδρομικής υποδομής)

παρέμβαση της Πολιτικής Κίνησης Ηλείας των Οικολόγων Πράσινων

Οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ στο νομό Ηλείας, μετά τις καταργήσεις δρομολογίων και την υποχρεωτική τους μετάταξη σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου, υφίστανται παράλογη ταλαιπωρία όσον αφορά την άσκηση του δικαιώματος τους στην δωρεάν περίθαλψη, μια και τώρα τους αναγκάζουν να κάνουν ολόκληρο ταξίδι μέχρι την Πάτρα για να πάρουν τα χρήματα από νοσήλεια και εξετάσεις.
Αν λάβουμε υπόψη ότι η πλειοψηφία των αποδείξεων αυτών αφορούν αμοιβές γιατρών που δεν ξεπερνούν τα 30 ευρώ, γίνεται αντιληπτό ότι πολλοί λίγοι είναι εκείνοι που θα επιλέξουν να υποβληθούν σε μία ταλαιπωρία και το κόστος ενός ταξιδιού ωρών για να πάρουν τα χρήματα που όμως δικαιούνται.

Η Πολιτική Κίνηση των Οικολόγων Πράσινων Ηλείας υποστηρίζει το δίκαιο αίτημα των υπαλλήλων αυτών να βρεθεί άμεσα ένας πρακτικός τρόπος να λαμβάνουν αυτά που δικαιούνται χωρίς παράλογη ταλαιπωρία.

Υπογραμμίζουμε, ακόμη, την αμετακίνητη θέση μας για αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής της βορειοδυτικής Πελοποννήσου στο σύνολό της (μέχρι και την Καλαμάτα).
Η όποιες διοικητικές αναδιατάξεις όσον αφορά τους σταθμούς δεν επιτρέπεται να οδηγήσουν στην εγκατάλειψη της συντήρησης γραμμών και την έμμεση κατάργηση της σιδηροδρομικής υποδομής.
Ένας σύγχρονος σιδηρόδρομος είναι αναπόσπαστο στοιχείο μιας αειφορικής στρατηγικής μεταφορών με δεδομένο τον αναπόφευκτο περιορισμό της κυριαρχίας των οδικών μεταφορών καθώς τόσο οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις όσο και το κόστος τους αυξάνονται.

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Μένει μόνο η τουριστική γραμμή Κατάκολο - Ολυμπία...

Με τα νέα επιχειρησιακά σχέδια του ΟΣΕ και της TRAINOSE που εγκρίθηκαν από τις διοικήσεις, όλα τα δρομολόγια του ΟΣΕ σε ολόκληρη την Πελοπόννησο διακόπτονται, με εξαίρεση τρεις γραμμές: Αθήνα – Πάτρα, Διακοφτό - Καλάβρυτα και Κατάκολο – Πύργο – Αρχαία Ολυμπία.

Κατά συνέπεια, για πρώτη φορά μέσα σε έναν ολόκληρο αιώνα η Ηλεία θα μείνει χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση με την πρωτεύουσα της χώρας. Οι κάτοικοι της περιοχής φοβούνται πως αυτό θα απομονώσει ακόμη περισσότερο την περιοχή.